Zeleno Srce

To je moje življenje in poskušam ga živeti zdravo, srečno in okolju prijazno.

Stres, naš sovražnik

na junij 7, 2012

V petek sem šla na morje, kjer imajo moji stari starši počitniško hišo. Fant je šel tja s kolesom, čeprav je na koncu naredil 187km in ne okrog 150, kot sva sprva mislila da bo. Ampak jaz sem šla z avtom in s seboj sem imela svoje kolo, naloženo na enega od tistih nosilcev za kolesa, ki jih pritrdiš na avtomobilsko kljuko.

Ni bilo prvič, da sem se tja peljala sama, niti ni bilo prvič, da sem zadaj na nosilcu peljala kolo, ampak bilo je prvil, da sem imela zadaj kolo na daljšo razdaljo. In ne samo to, celo pot je bilo zelo vetrovno in vem, da nosilec ni tako zelo močan kot nekateri drugi. Celo pot sem bila zelo živčna, dvakrat sem se ustavila, da sem preverila, če se kolo še vedno dobro drži nosilca in, če je vse vredu. Torej, bolj ali manj je bila to moja najbolj stresna izkušnja kar sem jih imela.

Na cilj sem prišla brez problemov, čeprav zelo utrujena. Naslednja dva dni me je začel rahlo boleti trebuh, ampak sem mislila, da sem pojedla kakšno napačno hrano ali kaj podobnega. Na nedeljo popoldne se je poslabšalo in začela me je boleti glava, nato sem tekla na stranišče, nato mi je postalo še slabo in morala sem bruhati. Nato sem se zavedala kaj je bilo natrobe. Stres od petka je očitno prišel za mano! Smešno, saj se večini ljudi najbrž takšna situacija sploh ne bi zdela nekaj stresnega, ampak zame je bila.

Torej bistvo, ki ga želim povedati je, kako zelo stres vpliva na naše telo, včasih bolj prikrito, ampak včasih pa več kot očitne reakcije pridejo na dan. Pomembno je, da se naučimo sprostiti in pustimo mislim, da najdejo notranji mir. Odstresite se! =)

Po kakšnih dveh dneh sem se počutila bolje, ampak zdaj vem, da so takšne situacije moja slabost in na njih mora delati. Ne smem jim pustiti, da se me še kdaj lotijo tako kot tokrat!


Leave a Reply

