Zeleno Srce

To je moje življenje in poskušam ga živeti zdravo, srečno in okolju prijazno.

Pojdite v naravo!

na april 29, 2012

Danes sem morala posneti neke zvoke za film, ki ga snemam. Odpravila sem se v bližnji gozd, kjer je običajno zelo tiho in običajno na kamniti cesti, ki vodi do tja, ni nobenih avtomobilov. Ampak današnji dan je bil drugačen. Kot, da so vedeli, da potrebujem samo zvoke narave, so v bližnjem parku imeli neke vrste koncert ali prireditev, tako, da so bili zelo glasni. Sicer je bila glasba res lepa in sproščujoča, neke piščali ali nekaj podobnega, ampak jaz sem potrebovala samo zvoke narave, ne glasbe! Zato sem se odpravila malce nižje po cesti in, ko sem že mislila, da ni več slišati glasbe, se pripelje nekaj avtomobilov, nato še kolesarjev in nato še pešci… Prekleto!
Zato sem zapustila cesto in šla globje v gozd, ampak ni bilo potrebno iti prav daleč, da sem dobila kar sem želela. Samo čisti zvoki narave. In, da sem posnela zvoke je pomenilo, da moram biti nekaj časa popolnoma tiho. Po kakšni minuti tišine sem zaslišala zvoke nekaj metrov naprej in bila je prikupna mala veverica! Sprva je nekam tekla, nato pa so jo moje oči izgubile. Najbrž se je skrila. Ampak po novi minuti sem spet slišala zvok malce dlje in bila je neka druga veverica, ki je tekla čez jaso in gor po drevesu. Bilo je takooo prikupno! In spet po kakšni minuti sem slišala čudne zvoke za menoj in bili sta dve veverici, ki se pretepata in takoj za tem tečeta stran.

No, to pa je bila izkušnja! Ne spomnim se kdaj sem zadnjič videla toliko divjih živali preprosto živeti njihovo običajno vsakdanje življenje!
Po tem preprosto nisem morala oditi. Ostala sem še nekaj časa in uživala v vsej energiji, ki me je obdajala, tista čista energija narave. Res je bilo sproščujoče. Nato sem zaprla uči in samo poslušala zvoke, kar je bilo res čudovito. Poskusite kdaj. Res je neverjetna in odlična izkušnja, ki jo običajno sploh ne doživimo, ampak mislim da bi jo morali. Narava je del nas, na kar ves čas pozabljamo. Pojdite ven, usedite se, zaprite oči in bodite tiho. Uživajte v naravi!


Leave a Reply

