Zeleno Srce

To je moje življenje in poskušam ga živeti zdravo, srečno in okolju prijazno.

Koristi kolesarjenja

na april 6, 2012

Že lep čas sem razmišljala o nakupu novega kolesa… Moje kolo je staro že kakšnih 15 let. Imam ga že od 3. razreda osnovne šole! Mislim, da je bil res že čas, da si kupim novega. =) Torej, včeraj sem imela rojstni dan in odločila sem se, da se bom “presenetila z rojstnodnevnim darilom” – novim kolesom. Nisem bila prepričana kaj točno naj kupim; gorsko ali treking kolo… Na koncu sem se odločila za treking kolo, saj bom verjetno več vozila po ravninah kot po gorah. In tudi če grem gor ali dol po hribu, bi takšno kolo moralo sprejemljivo spopasti z izzivom.
Šla sem v Energija Bikes shop in si kupila nemško kolo Ghost Cross 1800 – lady.
Danes je bilo nekaj sonca, zato sem šla na krajšo vožnjo in moram reči, da je to kolo res odlično! =D Nisem mogla verjeti kako velika razlika je med mojim starim in novim kolesom! Kot bi šel iz starega Fiat 500 v novega Audi A3 ali nekaj podobnega. =D
Vse kaže, da je pred menoj razburljivo kolesarsko poletje!

No, kakorkoli že, ta objava naj bi govorila o koristih kolesarjenja. Torej, tukaj so. Kopirala in prevedla sem jih iz vira navedenega spodaj, saj menim, da nimam kaj več dodati, objava je odlična. =)

Koristi:
Kolesarjenje je eden najlažjih načinov telovadbe
Kolo lahko vozite skoraj kjerkoli, kadarkoli v letu in brez, da bi morali za to odšteti celo premoženje. Določeni športi odvrnejo mnoge ljudi, saj je za njih očitno potrebno veliko treninga in veščin ali pa se zaradi pomanjkanja časa ljudje ne morejo posvetiti skupinskim športom. Večina nas zna kolesariti in, ko se tega enkrat naučiš, nikoli ne pozabiš. Vse kar potrebuješ je kolo, pol ure tu in tam, kadar vam ustreza in nekaj samozavesti.

Kolesarjenje krepi mišice
Nasprotno od običajne predstave, kolesarjenje ni le fizična aktivnost, ki krepi le noge. Kolesarjenje krepi celotno moč telesa, saj je pri aktivnosti vključen vsak del telesa.

Kolesarjenje izoblikuje mišice
Kolesarjenje postopoma izboljšuje splošno zmožnost mišic, z majhnih tveganjem prekomerne obremenitve. Redno kolesarjenje okrepi mišice na nogah in je odlično za gibljivost sklepov kolkov in kolen. Postopoma boste začeli opažati izoblikovane mišice na nogah, stegnih, zadnjici in bokih.

Kolesarjenje krepi vzdržljivost
Kolesarjenje je odličen način za krepitev vzdržljivosti. Pri tem je zelo učinkovito, saj ljudje pri tem običajno uživajo in niti ne opazijo, da so prekolesarili večjo razdaljo kot nazadnje.

Kolesarjenje krepi srce in ožilje
Kolesarjenje na stabilen način pospeši srčni utrip in pomaga krepiti srce, ter sistem ožilja. Študije so prikazale, da kolesarjenje poveča kondicijo ožilja od 3-7%. Kolesarjenje uporabi največjo mišično skupino – noge, ter dviguje srčni utrip, ki pripomore k vzdržjivosti in kondiciji.

Kolesarjenje kuri kalorije
Kolesarjenje je odličen način za izgubljanje tistih nezaželjenih kilogramov. Neprekinjeno kolesarjenje pokuri približno 300 kalorij na uro. Če bi kolesarili približno 30 minut vsak dan, bi pokurili 5kg maščob na leto. Glede na to, da krepi mišice, bo kolesarjenje pospeševalo tudi vašo presnovo še lep čas po končani vožnji.

Kolesarjenje izboljšuje zdravje srca
Glede na Britansko Zdravstveno Združenje (British Medical Association), lahko le 32km kolesarjenja na teden, kar za 50% zmanjša tveganje srčnega infarkta. Večja študija, v katero je bilo vključenih 10,000 britanskih državnih uslužbencev, je pokazala, da so bili tisti, ki so na teden prekolesarili 32km, polovico manj dovzetni za bolezni srca, kot njihovi nekolesarski kolegi.

Kolesarjenje izboljšuje usklajenost
Kolesarjenje je aktivnost, ki vključuje celotno telo. Torej izboljšana je koordinacija rok in nog, od stopal in dlani, ter telesa in oči.

Kolesarjenje zmanjšuje stres
Vsaka redna vadba lahko zmanjšuje stres in depresijo, ter izboljšuje počutje in samozavest. Kolesarjenje v naravi je prav tako odličen način, da ste eno z naravo in, da čutite dihanje zemlje. Človekove misli popelje izven stresnega vsakdanjega življenja in pomirja njegovo dušo.”
Vir: http://www.adultbicycling.com


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: