Zeleno Srce

To je moje življenje in poskušam ga živeti zdravo, srečno in okolju prijazno.

Imejte svojo nakupovalno vrečko

na marec 24, 2012

Spomnim se nekaj let, oziroma celo nekaj mesecev nazaj, ko si prišel v trgovino in kupil le nekaj malenkosti, ki so ti jih prodajalci dali v plastično vrečko… Pomislila sem, da to res ni čisto nič ekološko. Zato sem se odločila, da spremenil stvari in sem s seboj začela nositi svojo vrečko. Kadar so nato želeli moje stvari zložiti v eno od njihovih plastičnih vrečk, sem enostavno rekla, da je ne potrebujem in sem stvari zložila v svojo vrečko. Nekateri ljudje so me gledali, kot da sem z nekega drugega planeta, saj so verjetno mislili. da sem totalna čudakinja, ker nisem vzela vrečke. Žalostno, to še vedno počnejo v mnogih trgovinah. Najpogosteje se to dogaja v trgovinah s čevlji ali oblačili. Ampak sedaj, če zavrneš njihovo vrečko, te vsaj ne gledajo, kot da si največji posebnež.

Ampak zadnje čase sem opazila nekaj večjih sprememb. V vedno večih trgovinah me vprašajo, če želim vrečko ali imam svojo. Predvidevam, da je bilo vedno več ljudi kot sem jaz, ki smo zavračali njihove plastične vrečke. In zdaj ko me vprašajo, jim ponosno odvrnem, da je ne potrebujem, ker imam svojo. =)
V nekaterih trgovinah sem opazila, da so začeli dajati tako imenovane “eko točke”, če ne vzameš njihove vrečke. Saj veste, tiste točke, ki vam jih dajejo na trgovinske kartice, kjer zbirate točke in bonuse in tako dalje, no, tam dobite te dodatne točke. In kaj se mi je zgodilo pred nekaj dnevi. Vrsta ljudi nas je čakala pri blagajni in ženska, ki je bila prva v vrsti je kupila le nekaj malenkosti, ter rekla prodajalki, da ne potrebuje vrečke, ter je zato dobila “eko točke”. Naslednja stranka je storila isto in naslednja prav tako. Nato sem bila na vrsti jaz, ki sem prav tako zavrnila vrečko. Ampak ženska za menoj je imela precej več stvari, kot jaz in stranke pred mano, zato sem predvidevala, da bo vzela vrečko. Presenetilo me je, ko je oklevala z odgovorom, nato pa rekla, da je ne potrebuje. Očitno ni imela svoje vrečke, zato je stvari natlačila v svojo žensko torbico, ostalo pa nesla v rokah. Verjetno si je tudi ona želela pridobiti tiste “eko točke”. =D In to je čisto ok, zakaj pa ne?! Meni se je zdelo super. Jaz tako ali tako to počnem vedno, kadar se mi zgodi, da nimam svoje vrečke pri sebi. Pač stvari natlačim v mojo torbico in to je to.
In ne boste verjetli kako se število plastičnih vrečk pri vas doma zmanjša. Še vedno jih dobite nekaj, ampak veliko manj.

Prav tako opažam, da imajo zdaj v vedno večih trgovinah biorazgradljive vrečke, kar je že nekoliko bolj okolju prijazno. In prav tako lahko sedaj kupite nakupovalne vrečke, ki so narejene iz ekoloških materialov in so zelo vzdržljive, zato jih lahko uporabljate mesece ali celo leta. Mnoge od njih imajo celo prijetne in moderne dizajne, tako, da celo pripomorejo k vašemu vsakdanjemu stilu. =)
In ena ideja za to – iz starih oblačil lahko naredite svojo nakupovalno vrečko – vzemite kakšno staro majico ali kaj drugega in to predelajte v vrečko! =)


Leave a Reply

