Zeleno Srce

To je moje življenje in poskušam ga živeti zdravo, srečno in okolju prijazno.

Duhovnost: Osebna duhovna rast

na februar 26, 2012

Od nekdaj sem imela zanimanje za stvari, ki bi jih lahko imenovali paranormalne. Že v otroštvu sem želela vedeti več o duhovih, vesoljcih, dušah, vesolju in o tem, kako vse te stvari delujejo. Zanimivo je, da nisem bila vzgojena v verni družini, nihče, niti moji stari starši niso obiskovali cerkve (razen ko so bili otroci, ko je bilo to skoraj nujno). Niso ateisti, ampak le ne delijo iste ideje kot cerkev.

In ko sem odraščala sem se kar naprej spraševala: “Kaj je Bog? Bog obstaja? Kateri od vseh religij je pravi Bog in ali so morda vse skupaj le različna imena za eno in isto stvar?” In tako sem začela brati razne knjige, gledati filme in dokumentarce ter tako dalje. In izgleda, da vsi veliki umi trdijo eno stvar – Bog obstaja. Jaz sem si sicer Boga vedno predstavljala tako, kot ga predstavlja katoliška cerkev – star možakar z belo brado nekje visoko v zraku. Ampak ni tako. Bog je pravzaprav energija, svetloba, LJUBEZEN. Je najvišja in najčistejša stvar kar jih je kdaj bilo.

Včeraj sem gledala video posnetek, za katerega verjamem, da je odlična in enostavna razlaga tega kdo pravzaprav sploh smo in kaj je naš namen na Zemlji. Že pred tem sem vedela veliko stvari, ki so omenjene v videu, ampak še vseeno se mi zdi zelo spodbudno in ti da nekaj zagona za vztrajanje.

Nekateri med vami boste rekli, da sem zmešan religiozni norec, nekateri boste rekli, da sem naivna, ampak tudi prav. Dovoljeno vam je misliti tako. Tudi jaz sem tako mislila, ko sem bila mlajša. Te stvari so me zanimale, ampak jih nisem razumela. Zdaj jih. Poskušam dobiti še več znanja na tem področju in poskušam delati na sebi kolikor le lahko. Puščam sebi in moji duši, da rastemo.

Tukaj je nekaj referenc, ki jih priporočam, če boste želeli vedeti več. Nekatere morda že poznate, nekatere vam bodo nove, nekatere so vredne omembe pa se jih trenutno ne spomnim ali pa za njih še ne vem, zato jih ni na seznamu. =) Seznam bom v prihodnosti dopolnjevala v rubriki Uporabne povezave.

Rhonda Byrne – Skrivnost (The Secret); Odličen začetek, če ne veš še veliko o teh stvareh. Druga knjiga se imenuje Moč (The Power)
Dr. Eric Pearl – The Reconnection; Odličen začetek, super razlage in opisi različnih dogodkov in ozdravitev.
David Wilcock – Divine Cosmos; Malce bolj napredno, ampak odlično znanje!


Leave a Reply

