Zeleno Srce

To je moje življenje in poskušam ga živeti zdravo, srečno in okolju prijazno.

Ostala hrana dneva – Kamut

na februar 25, 2012

“Kamut® je registrirana blagovna znamka podjetja Kamut International, Ltd., ki se uporablja v marketinške namene izrednega žita. To novo žito je starodaven sorodnik modernega durum žita in je dvakratne ali trikratne velikosti običajne pšenice, vsebuje 20- 40% več proteinov, ima več lipidov, aminokislin, vitaminov in mineralov, ter je “sladka” alternativa za vse izdelke, ki sedaj vsebujejo običajno pšenico.” Source

“Khorasan pšenica, ki se sedaj prideluje pod imenom znamke KAMUT®, je dediščina.” Source
Izvor tega starodavnega žita ni točno znan, ampak nekateri znanstveniki so prepričani, da so ga uporabljali že stari Egipčani in druge stare civilizacije okrog 2000 let pred našim štetjem.

To žito je zelo zdrava alternativa drugih žitaric, ki so sicer v današnjem času bolj znane. Vsebuje veliko proteinov in mineralov kot so selen, cink in magnezij. Prav tako vsebuje veliko lipidov, ki vam dajo več energije kot običajni ogljikovi hidrati.

Preden sem to žito preizkusila sem bila precej skeptična, ampak moram priznati, da ima res dober okus. Rekla bi, da je nekakšna mešanica riža in pire ali nekaj podobnega. Je malce bolj sladko in bolj gumijasto, ko ga žvečiš. Ampak mi je bilo všeč in sem prepričana, da bo od zdaj naprej na mojem jedilniku precej pogosto.


Leave a Reply

