Zeleno Srce

To je moje življenje in poskušam ga živeti zdravo, srečno in okolju prijazno.

Kaj je ionizator zraka?

na februar 25, 2012

Večina ljudi ne ve kaj je ionizator zraka, ampak jaz sem se srečala s tem nekaj let nazaj. Sedaj ga redno uporabljam in zrak je zaradi njega veliko bolj svež in zdrav.

Torej, kaj je ta ionizator zraka o katerem govorim? Gre za elektronsko napravo, ki spreminja ione v zraku. Z uporabo elektrike polni molekule v zraku in tako ustvarja negativne ione, ki so boljši za naše zdravje. Veliko elektronskih naprav ustvarja pozitivne ione, ki pa niso dobri za nas, zato jih ionizatorji spreminjajo v negativne.

Zračni ionizatorji imajo pozitivne učinke na naše zdravje in rečeno je, da naj bi bili res učinkoviti pri lajšanju težav z različnimi vrstami depresije. Iz lastne izkušnje lahko rečem, da mi je ionizator pomagal pridobiti koncentracijo, zaradi česar sem se lažje učila, prav tako pa mi je pomagal pri boljšem počutju, kadar sem se počutila brez energije ali žalostno.
Moram priznati, da mi je zelo všeč vonj zraka, kadar je ionizator priklopljen. Ustvarja nekakšen svež zrak, skoraj kot, da si nekje v naravi, kjer veš, da je zrak res čist in zdrav. Ta naprava je še posebej uporabna sedaj v zimskem času, ko so okna večino časa zaprta in v prostorih ni veliko svežega zraka od zunaj. Napravo res priporočam, predvsem ljudem, ki veliko časa preživijo v zaprtih prostorih. Saj veste, večina dneva z delom na računalniku v zaprti pisarni res ne naredi zraka posebej primernega za dihanje – zakaj torej ne bi postavili ionizatorja kar v pisarno? =)


Leave a Reply

