Zeleno Srce

To je moje življenje in poskušam ga živeti zdravo, srečno in okolju prijazno.

Reciklirajte in uporabite na novo

na februar 24, 2012

Večina nas poskuša reciklirati večino stvari; plastika, papir, aluminij, baterije in drugo. To je super, nadaljujmo s tem.

Ampak, kaj če bi lahko stvari na novo uporabili ali jih celo naredili boljše kot že tako ali tako so? Te dni sem imela neko potrebo po tem, da bi šivala. N evem zakaj, samo res sem si zelo želela. Šla sem v trgovino in si kupila šiviljski komplet. Srečo imam, da je moja teta šivilja in ima ogromno manjših kosov blaga, ki ji ležijo vse naokrog po šivalnici. Prosila sem jo, če mi lahko da nekaj teh ostankov blaga, ki jih ne potrebuje in bi slej ko prej svojo pot zaključili v košu za smeti.

In tukaj sem, šivam stvari… Naredila sem majhno torbico iz blaga in neke vrste rožico (ki mimo grede zgleda res odlična dekoracija na moji zavesi). Moj novi projekt je ogrlica, ampak pri tem me čaka še kar nekaj dela.

In kaj sem želela povedati s to objavo? Poskušam vam pokazati, da ne le, da stvari lahko reciklirate, ampak jih lahko na novo uporabite, namesto, da dopustite, da končajo na smetišču. V mojem primeru uporabljam blago, ki pa se ga sploh ne da reciklirati! Mnogo ljudi ustvarja odlične stvari iz plastenk, kozarcev, plastenk, uničenih elektronskih naprav in vsega drugega, česar se lahko spomnete.

Vzemite si nekaj časa, bodite kreativni in naredite nekaj uporabnega in čudovitega s stvarmi, ki vam ležijo naokrog. In naj omenim še, da je to odlična stvar, ki jo lahko počnete s svojimi otroci. Lahko jih naučite, da stvari reciklirajo in jim spodbujate domišljijo, prav tako pa z njimi preživite nekaj kvalitetnega časa. To je z menoj počela moja družina, ko sem bila še majhna in ne morem se jim dovolj zahvaliti za to. Odlično je bilo!

Tukaj je nekaj spletnih povezav, ki vam bodo morda dale nekaj zagona. Ko bom končala s stvarmi, ki jih delam pa bom objavila še nekaj fotografij.

www.marthastewart.com

craftzine.com

diyreuse.com


Leave a Reply

