Zeleno Srce

To je moje življenje in poskušam ga živeti zdravo, srečno in okolju prijazno.

Veganski recept – Polenta z gobami

na februar 23, 2012

Ko sem bila v Italiji sem jedla nekaj podobnega, a nikjer nisem našla pravega recepta, zato sem malo eksperimentirala in prišla do tega recepta.

SESTAVINE:
polenta (koruzni zdrob)
por
šampinjoni
Shoyu (sojina omaka)
sol
olivno olje

KUHANJE
Količina polente je odvisna od tega koliko ljudi bo jedlo obrok, torej je na vas, da določite pravo količino. Skuhajte jo po običajnem postopku, a jo poskušajte narediti malce bolj gosto, torej ne dodajte preveč vode. In seveda ne pozabite soliti.

Por in gobe narežite na rezine. Za dve osebi priporočam en por in kakšnih 10 gobic. Dno ponve prekrijte z olivnim oljem (ne rabite zapolniti ćisto celega dna) in dodajte por ter gobe. Pokrijte s pokrovko. Vse skupaj pustite naj se kuha nekaj minut, da gobe spustijo vodo. Nekajkrat pomešajte, da se vse skupaj ne prime na dno. Nato vse prelijte s sojino omako in pustite, da se tako kuha še nekaj minut.

Polento postrezite na krožniku in jo prelijte s porom in gobami narejenimi v ponvi. Zraven obroka odlično paše tudi kakšna solata.


One response to “Veganski recept – Polenta z gobami

  1. Anja says:

    Danes sem uporabila isti recept, le da sem gobam in poru dodala še na kocke narezane bučke. Odlično! =D

Leave a Reply

