Zeleno Srce

To je moje življenje in poskušam ga živeti zdravo, srečno in okolju prijazno.

Ko zbolimo…

na februar 22, 2012

Očitno je bil že čas, da malo zbolim. Zadnja leta sem bila precej zdrava, razen morda kakšen prehlad od časa do časa, ki pa je trajal le dan ali dva. Torej, nič posebnega. Vendar prejšni teden sem se zbudila z občutkom slabosti in vrtoglavice. Morala sem se uleči za nekaj minut, da sem prišla k sebi. Bolela me je glava, teklo mi je iz nosu in moje grlo je bilo boleče. Pojma nisem imela kaj za vraga se dogaja z menoj, zato sem nekaj dni ostala doma. Vendar še vedno nisem bila zdrava. Jedla sem pomaranče, grenivke, kivije, limone, banane, hruške, jabolka in drugo super sadje. Pila sem tudi Noni Gia in Pink (bHIP produkti). Kljub vsem ukrepom sem bila še vedno bolna. Nekako sem že res morala preveriti telesno temperaturo, in kdo bi si mislil, 38,5°C! Torej, ni bilo druge rešitve, kot da vzamem neko zdravilo. Z občutkom neuspeha sem se vdala in vzela nekaj tablet. Pomagale so.
Še vedno nisem popolnoma vredu, moje grlo je še vedno malce boleče, ampak to je bolj kot ne vse kar še ostaja. Torej, po tednu bolezni se mi stanje počasi izboljšuje. Želim si, da bi si lahko vzela več časa zase in za okrevanje, da mi ne bi bilo potrebno vzeti teh kemičnih zdravil, ampak vredu, bom preživela. =)

Verjetno je kar koristno, da zbolimo od časa do časa. Tako bolj cenimo zdravje in se spomnimo, da moramo živeti zdravo. Dnevno jesti sadje in zelenjavo je res pomembno in takšne stvari nas na to opomnijo. Verjetno je bila to neke vrste kazen zame, ker nisem bila najbolj pridna punca zadnjih nekaj dni. Kakšen teden nisem jedla dovolj sadja in zelenjave, zaradi česar sem bila sicer kar malce razočarana nad sabo. Ampak očitno sem potrebovala še neko dodatno budilko. =)

Nisem popolna, vem da bi lahko naredila še veliko več za zdravo življenje… ampak se trudim. =) Vsi imamo pred seboj svoje izzive in probleme, ki jih moramo premagati. Torej opravimo z njimi! =)


Leave a Reply

